ثبت نام در انجمن تخصصی سونیک و شدو

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
شما اینجایید : صفحه اصلي
قوانین انجمن
با سلام به شما طرفدار سونیکی عزیز و ارجمند.
بسیار خرسندیم که افتخار داشتن کاربری مانند شما نسیب ما شده است. تنها چند قانون است که به بخش های مرتبط انجمن و اختیارات شما دوست عزیز مرتبط است و خواندن آنها چند دقیقه ای وقت شما را نمیبرد. لطفا به موارد زیر توجه فرمایید تا به بهترین نحو بتوانیم لحظات خوبی را با هم و در کنار هم داشته باشیم. قوانین هر بخش با عنوان های آن در زیر ذکر شده است:
"قوانین نام گذاری و انتخاب نام کاربری"
1. نباید در نام کاربری از الفاظ رکیک و نامناسب استفاده شود.
2. نام کاربری نباید دارای محتوایی توهین آمیز به شخص، جامعه و یا مذهبی داشته باشد.
3. نام کاربری نباید دارای متنی تبلیغاتی باشد.
4. نامی که انتخاب میکنید نباید دارای متنی جهت افزودن به ارتباطات باشد؛ به طور مثال از گذاشتن شماره تلفن در آن خودداری شود.
در صورت مشاهده هرگونه مواردی برخلاف قوانین بالا، به شخص مخلف اختار داده میشود و در صورت تکرار مجدد، آن کاربر به مدت 1 هفته بن میشود.

"قوانین ارتباطات با دیگر کاربران"
1. هیچ کاربری در تاپیک های عمومی حق توهین به فرد دیگری را ندارد.
2. آبروی هر شخصی نباید در پاسخ های عمومی زیر سوال رود و در صورت مشاهده آن پاسخ یا تاپیک حذف میگردد.
3. ار ارسال تصاویر و متونی که باعث فاش شدن مشخصات خصوصی فردی میشود، خودداری فرمایید.
4. از تبلیغات در نوشته های خود پرهیز کنید.
5. از ارسال هرگونه متن یا تصویری که سبب شود مذهب یا جامعه ای زیر سوال رود، جدا خودداری فرمایید.
6. پاسخ های خود را با احترام بنویسید.
جهت مشاهده هرکدام از موارد بالا، کاربر یک اخطار دریافت میکند و در صورت مشاهده مجدد آن، اگر کاربری که به آن توهین شده است یا حقوقش پایمال شده باشد ناراضی بماند، کاربر برای همیشه بن میشود.

"قوانین ارسال تاپیک در انجمن"
1. عنوان تاپیک شما میبایست با موضوعتان مرتبط باشد.
2. جهت ارسال تاپیک، صد در صد ابتدا جست و جو کرده تا ببینید که آیا آن موضوع از قبل وجود داشته یا خیر.
3. در محتوای تاپیک نباید از الفاظ زشت و رکیک استفاده شود.
4. در صورتی که از یک پاسخی لذت بردید، به جای پاسخ هایی از جمله \"خیلی خوب بود\" یا \"ممنون\" یا \"بد یا خوب بود\"، از کلید \"تشکر\" استفاده کنید.
5. از ارسال اسپم بپرهیزید؛ برخی از کاربران ممکن از به دلیل \"بیشتر شدن ارسالاتشون\" از ایجاد برخی پاسخ های بی محتوا استفاده میکنند. این روش اصلا خوب نیست زیرا تنها باعث بی نظمی و سنگین شدن انجمن میشود.
6. جهت ارسال تاپیک هایی که حاوی عکس باشد، لطفا تنها \"1 تاپیک\" ایجاد شود و جهت فعالیت در آن موضوع \"پاسخ دهید\". نه اینکه تاپیکی (به طور مثال) با عنوان \"عکس های سونیک\" داشته باشیم و شما یک تاپیک دیگر با موضوع \"عکس های سونیک 2\" ایجاد بفرمایید.
7. جهت ارسال تصویر کاراکتر مورد نظر در بخش \"گالری\"، لطفا لینک تصاویر را قرار دهید تا کاربران لینک آن را کپی پیست کرده و مشاهده فرمایند. این گونه از سنگین شدن و بی نظم شدن انجمن جلوگیری میشود.
8. مطالبی که در بخش \"دانشنامه سونیکی\" قرار میگیرند، میبایست سوالات و ابهامات درباره ی کاراکتر مورد نظر باشد و بیوگرافی اصلی را در پورتال سایت قرار دهید. (البته با رعایت قوانین ارسال در پورتال سایت)
در صورت نقض هر کدام از موارد بالا، شخص متخلف یک اخطار دریافت مینماید و در صورت تکرار مجدد، به مدت 24 ساعت بن میشود.

"قوانین ارسال پست در پورتال سایت"
1. مطلب مورد نظر، حاوی عنوانی مرتبط با موضوع.
2. مطلبی که قرار داده میشود، دارای محتوایی پُر و قابل تحسین باشد. به طور مثال پست شما نباید تنها دارای یک عکس و چند خط نوشته باشد؛ مگر اینکه حکم یک پست خبری را داشته باشد.
3. جهت ارسال بیوگرافی شخصیت ها در پورتال سایت، حتما یک منبع مناسب داشته باشید و بیوگرافی دارای نوشته هایی که شوخ طبعی شما رو برسونه نباشه.بیوگرافی باید کامل بوده باشه و حتما دارای یک گالری تصاویر باشد.
4. مطالبی که ارسال میشود، باید دارای موضوع مرتبط با سونیک باشد.
5. موضوعی که برای مطالب انتخاب میکنید، باید به دنیای واقعی سگا و سونیک تیم و اخبار آنها مربوط باشد و جهت ارسال پست هایی با موضوع هایی (به طور مثال) \"شخصیت های دست ساز\" و \"داستان های سونیکی\" در داخل انجمن اقدام فرمایید.
6. مطلبی که ارسال میکنید هرگز نباید از سایت یا وبلاگ دیگری کپی شده باشد اما اگر مطلبی را خواندید و بسیار زیبا نوشته شده بود، حتما با ذکر منبع میتوانید آن را ارسال فرمایید.
7. جهت ارسال مطلب جدید، حتما ابتدا آن موضوع را جستجو کنید تا ببینید که ایا وجود داشته یا خیر. در غیر این صورت مطلب مورد تایید واقع نمیشود.
8. محتوای مطلب نباید حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز به شخص، جامعه و یا مذهبی باشد.
در صورت مشاهده مطلب که با موارد بالا مغایرت داشته باشد، مطلب مورد تایید واقع نمیشود و به کاربر تذکر داده میشود؛ اما در صورت مشاهده تکرار مجدد، اخطار به کاربر داده میشود.

با تشکر از شما که قوانین را مطالعه فرمودید.